Günübirlik Seferihisar Çıkışlı Samos Turu

Sabah 06:30’da Seferihisar Sığacık Teos Marina’da Check-in işlemleri için yerimizi alıyoruz,Pasaport ve Gümrük işlemlerimizin bitiminde gemimize geçerek 08.00’de Samos’a doğru yolculuğa başlıyoruz. Günübirlik Samos turu için yolculuğumuz yaklaşık 1 saat 55 dakika sürüyor.

Seferihisar Samos yolculuğumuz, Samos adasının Karlovasi Limanında sonlanıyor,pasaport ve gümrük işlemleri sonrasında turumuzun başlangıcı için araçlardaki yerimize geçerek Samos ada turunu başlatıyoruz.

İlk olarak Pisagor’un doğum yeri olan Pythagoria’ya doğru yolculuğumuz başlıyor,ilk olarak yemyeşil doğası ve şirin sokakları ile ünlü,tepe noktada bulunan ekolojik ürünlerinden biri Samos balı ve muskat üzümünden yapılmış olan şarabın tadına varmak için Pirgos köyünde mola veriyoruz,arzu eden yolcularımız bal kooperatif mağazasında bal ve şarap alışverişinde bulunabilirler.

Alışveriş sonrasında Koumaradei köyüne geçiyoruz,bu köy adanın tarım merkezi konumunda yer alıyor,yol boyunca muhteşem üzüm bağlarını izleyerek,adanın neden bir şarap adası olduğunu daha iyi anlıyoruz.

Pythagoria Pisagor’un doğduğu yere vardığımızda, tertemiz sahili,birbirinden güzel evleri ile ünlü bu turizm cennetinde panoromik olarak antikçağın mimarlık eserlerini ve Lykourgos Logothetis kalesini panoromik olarak görüyoruz.

Serbest zaman diliminde dileyen misafirlerimiz alışverişin keyfini çıkarıp ünlü kahvelerin tadına bakabilirler.

Serbest zaman sonrasında adanın başkenti durmunda bulunan Vathy’e doğru yola çıkıyoruz,şehrin yukarıdan mükemmel manzarasını fotoğraflama için kısa bir mola imkanı buluyoruz,panoramik gezimiz ardından,tavernaları,meşhur plajlarına sahip essiz mimarisi ile Mykonos’tan izler taşıyan  Kokari’ye varıyoruz, burada geçireceğimiz serbest zaman süresince ekstra olarak yemek yiyerek muhteşem denizin keyfini çıkarabilirsiniz.

Geri dönüş için bizleri bekleyen otobüsümüze geçerek yemyeşil ormanların ve masmavi denizle çevrili yol güzerhanında Avlakia ve Agios Konstantinos gibi büyüklü küçüklü şirin köylerden geçerek Karlovasiye varıyoruz.

Pasaport ve gümrük işlemlerimizin ardından saat 17.00’de Samos adası Karlovasi liman’ından kalkarak Seferihisar  Sığacık limanına gidecek olan feribotumuza biniyor ve günün yorgunluğunu yaklaşık 1 saat 55 dakikalık yolculuk esnasında üzerimizden atmaya çalışıyoruz.

• Gidiş-dönüş günübirlik feribot bileti
  • Tam gün ada turu
  • Liman vergileri
  • Tüm kişisel harcamalar
  • Vize
  • Yurt dışı çıkış harcı

Samos seyahati için geçerli Schengen vizesi gerekmektedir.